Свобода

Свобода

понеделник, 12 май 2014 г.

Плаши ли ви Кончита Вурст?


Страхотни драми са се завихрили с победителя от тазгодишната Еврозивия Кончита Вурст.

Изключително ми е забавно как тези които най-много реват срещу това, че уж някой им е натрапвал педерастия, споделят най-много ликът на това неопределено човешко същество. Ако си убеден в своята сексуалност не би трябвало някаква жена с брада, каквито има във всеки уважаващ себе си цирк, да те стряска и плаши по какъвто и да е било начин. Никой нормален човек не би споделил пет-шест различни снимки на въпросната Кончита и коментирал дузина други с нейната прекрасна физиономия. Една жена с брада ако предизвиква в теб такъв интерес значи има нещо разбъркано и в твоята система.

И аз няма да ви покажа снимка на въпросната гражданка Вурст, защото намирам външния й вид за смущаваш , но това си е нейния личен избор да бъде такава.
По никакъв начин не ме плаши, не ме стряска, не ме страхува, че утре всички жени ще станат с бради и че няма да имаме избор и ще се наложи да купуваме бръсначи и пяна за бръснене на половинките си.

Мой приятел днес ми изказа притесненията си,че като ги показвали такива по телевизията един ден могло всички да станат такива. По тази логиката вече трябваше всички да са такива, защото в САЩ "Village people" изпълняват песни от 80-те, а пък шведите от "Army of lovers" са били тоталния хит през 90-те, както и еврейката Дана Интернешенъл ( травестит без брада )   която печели същата Евровизия през вече далечната 1998.

Ние тук, за съжаление, си имаме един Азис, който в първите му клипове и концерти е облечен като жена и дори днес продължава да стряска обществеността ( или поне тези които не са му свикнали ) с фриволното си поведение.

Та приятели плашите ли се наистина,че каквато и да е жена с брада може да ви накара да станете като нея или пък че какъвто и е да травестит може да ви превърне в педерасти.
Аз не се плаша от тези хора, а Вие от какво се страхувате?




P.S. Със сигурност не се плаша и от Адриана Лима.

P.S.2. И един клип за тези които се притесняват,че са изгубили прекалено много от мъжествеността си гледайки Кончита Вурст :

Няма коментари:

Публикуване на коментар